بررسی تاثیر جنس شیلدینگ کابل ها در مقدار اثرات القایی در زمان اصابت صاعقه به هواپیمای بدون سرنشین MQ9

بررسی تاثیر جنس شیلدینگ کابل ها در مقدار اثرات القایی در زمان اصابت صاعقه به هواپیمای بدون سرنشین MQ9

… دانلود …

بررسی تاثیر جنس شیلدینگ کابل ها در مقدار اثرات القایی در زمان اصابت صاعقه به هواپیمای بدون سرنشین MQ9 دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر جنس شیلدینگ کابل ها در مقدار اثرات القایی در زمان اصابت صاعقه به هواپیمای بدون سرنشین MQ9 کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی تاثیر جنس شیلدینگ کابل ها در مقدار اثرات القایی در زمان اصابت صاعقه به هواپیمای بدون سرنشین MQ9،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر جنس شیلدینگ کابل ها در مقدار اثرات القایی در زمان اصابت صاعقه به هواپیمای بدون سرنشین MQ9 :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنفرانس ملي و دومين کنفرانس بين المللي پژوهش هايي کاربردي در مهندسي برق، مکانيک و مکاترونيک

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

صاعقه یکی از خطرناک ترین و پیچیده ترین پدیده های طبیعت است که می تواند آسیب های مخربی برای هواپیمای بدون سرنشین ایجاد نماید. تجهیزات دیجیتال امروزی، با سرعت زیاد و سطوح توان پایین کار می کنند. انرژی زیاد ایجاد شده توسط صاعقه، در عملکرد سیستم های الکترونیکی هواپیمای بدون سرنشین اختلال ایجاد می کند. پیشرفت های صورت گرفته درفناوری الکترونیکی عمدتا به خاطر کاهش سایز پیوندهای نیمه هادی است و مشکل مهمی که مربوط به پیوندهای نیمه هادی می باشد، این است که هرچه پیوندها کوچک تر باشند، در مقابل ولتاژهای الکترواستاتیک آسیب پذیرترند. اگر تجهیزات الکترونیکی در ناحیه ای که میدان-های الکترومغناطیسی تغییر می کنند، کار کنند و یا اگر تجربه و تحلیل نشان دهد که جریان ها و ولتاژهای القاء شده توسط این میدان ها امکان ایجاد خسارت را دارد، بهترین روش برای رسیدن به سازگاری گذرا، محافظت سیم ها از این میدان ها می باشد. به طور معمول در هواپیمای بدون سرنشین هادی های شیلد شده بیشترین استفاده را در کنترل سیگنال های تداخل فرکانس پایین و سطح پایین، دارند.در این مقاله، مشخصات صاعقه و شکل موج آن بر اساس استاندارد MIL-STD-464A بررسی می شود و اهمیت جنس شیلدینگ کابل های کواکسیال به کاررفته در هواپیما بررسی و میزان اثرات القایی در هادی درونی مورد ارزیابی و شبیه سازی قرار می گیرد.

اینک شما با جستجوی عبارت بررسی تاثیر جنس شیلدینگ کابل ها در مقدار اثرات القایی در زمان اصابت صاعقه به هواپیمای بدون سرنشین MQ9 وارد این سایت شده اید جهت مشاهده توضیحات بیشتر در این خصوص روی لینک ادامه مطلب کلیک فرمایید.
بررسی تاثیر جنس شیلدینگ کابل ها در مقدار اثرات القایی در زمان اصابت صاعقه به هواپیمای بدون سرنشین MQ9