مقایسه تاثیر سه رویکرد یاددهی – یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

مقایسه تاثیر سه رویکرد یاددهی - یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی

… دانلود …

مقایسه تاثیر سه رویکرد یاددهی – یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه تاثیر سه رویکرد یاددهی – یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقایسه تاثیر سه رویکرد یاددهی – یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه تاثیر سه رویکرد یاددهی – یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی :

سال انتشار : 1386

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانشور رفتار

تعداد صفحات : 12

در پژوهش حاضر، به منظور بررسی تاثیر سه رویكرد یاددهی – یادگیری اكتشافی، تعاملی و انتقالی بر عملكرد یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی، از طرح شبه تجربی با سه گروه (n3=63, n2=71, n1=60) بهره گیری شد تا به این سوال پاسخ داده شود كه: آیا عملكرد یادگیری دانش آموزانی كه با این رویكردها آموزش دیده اند. با هم تفاوت معنادار دارند؟ جهت پاسخ به این سوال، 194 دانش آموز نمونه تحقیق در سه گروه مورد مطالعه قرار گرفتند. گروه اول 60 نفر تحت آموزش رویكرد یاددهی – یادگیری اكتشافی، گروه دوم 71 نفر تحت آموزش رویكرد یاددهی – یادگیری تعاملی و گروه سوم 63 نفر تحت آموزش رویكرد یاددهی – یادگیری انتقالی قرار گرفتند. نتایج پژوهش نشان داد، عملكرد یادگیری دانش آموزانی كه با رویكرد یاددهی – یادگیری اكتشافی آموزش دیده اند، از دو گروه دیگر بیش تر و عملكرد یادگیری دانش آموزانی كه با رویكرد یاددهی – یادگیری تعاملی آموزش دیده اند، از گروهی كه با رویكرد انتقالی آموزش دیده اند بیش تر است. هم چنین آزمون تعقیبی شفه نشان می دهد كه تفاوت میانگین عملكرد یادگیری این سه گروه معنادار است. افزون بر این یافته های تحقیق حاكی از آن است كه رویكرد یاددهی – یادگیری اكتشافی مهارت های سطح بالاتری یادگیری مانند فرضیه سازی، تجزیه و تحلیل، قضاوت و عمل ماهرانه را نسبت به دو رویكرد دیگر در دانش آموزان ارتقا می دهد.

كلید واژه: رویكرد یاددهی – یادگیری اكتشافی، رویكرد یاددهی – یادگیری تعاملی، رویكرد یاددهی – یادگیری انتقالی، دوره متوسطه، مهارت های سطح بالای یادگیری، عملكرد یادگیری

با سلام،محصول دانلودی مقایسه تاثیر سه رویکرد یاددهی – یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقایسه تاثیر سه رویکرد یاددهی – یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی و بررسی کامل هدایت میشوید
مقایسه تاثیر سه رویکرد یاددهی – یادگیری بر عملکرد یادگیری دانش آموزان در درس زیست شناسی