نقش پردازش ابری درمدیریت ارتباط با مشتری

نقش پردازش ابری درمدیریت ارتباط با مشتری

… دانلود …

نقش پردازش ابری درمدیریت ارتباط با مشتری دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش پردازش ابری درمدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي نقش پردازش ابری درمدیریت ارتباط با مشتری،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن نقش پردازش ابری درمدیریت ارتباط با مشتری :

سال انتشار : 1393

نام کنفرانس یا همایش : دومين همايش ملي پژوهش هاي کاربردي در علوم کامپيوتر و فناوري اطلاعات

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

رایانش ابری شرایطی را برای ما فراهم می کند تا بتوانیم کارایی بهتری از منابع مرکز داد خود داشته باشید. این مقاله مروری کویی بر مقوله رایانش ابری و نقش آن در مدیریت ارتباط با مشتری را مورد بحث و بررسی قرار می دهد. آنچه هدف همه این تحقیقات و فعالیت ها است این است که بتوان از منابع پوسیده شده و بسیار زیادی که در ابر و در سطح مراکز با ده فراهم شده است بدون حداکثر استفاده نمود. نمونه ای از این خدمت که می تواند برای شرکت های کوچک و بزرگ در جهت بهینه سازی منابع آن ها مفید باشد مدیریت ارتباط با مشتری ابری است.

عنوان محصول دانلودی:نقش پردازش ابری درمدیریت ارتباط با مشتری
یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود مربوط به نقش پردازش ابری درمدیریت ارتباط با مشتری را در ادامه مطلب ببینید
نقش پردازش ابری درمدیریت ارتباط با مشتری