تجزیه تحلیل و مقایسه توزیع اقتصادی بار با الگوریتم بهینه سازی اجتماع ذرات (PSO)، الگوریتم ژنتیک (GA) و الگوریتم ترکیبی (PSO-GA)

تجزیه تحلیل و مقایسه توزیع اقتصادی بار با الگوریتم بهینه سازی اجتماع ذرات (PSO)، الگوریتم ژنتیک (GA) و الگوریتم ترکیبی (PSO-GA)

… دانلود …

تجزیه تحلیل و مقایسه توزیع اقتصادی بار با الگوریتم بهینه سازی اجتماع ذرات (PSO)، الگوریتم ژنتیک (GA) و الگوریتم ترکیبی (PSO-GA) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجزیه تحلیل و مقایسه توزیع اقتصادی بار با الگوریتم بهینه سازی اجتماع ذرات (PSO)، الگوریتم ژنتیک (GA) و الگوریتم ترکیبی (PSO-GA) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي تجزیه تحلیل و مقایسه توزیع اقتصادی بار با الگوریتم بهینه سازی اجتماع ذرات (PSO)، الگوریتم ژنتیک (GA) و الگوریتم ترکیبی (PSO-GA)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن تجزیه تحلیل و مقایسه توزیع اقتصادی بار با الگوریتم بهینه سازی اجتماع ذرات (PSO)، الگوریتم ژنتیک (GA) و الگوریتم ترکیبی (PSO-GA) :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : اولين کنفرانس پيشرفتهاي نوين در حوزه انرژي

تعداد صفحات : 7

چکیده مقاله:

از مسائل مهم در سیستم های قدرت، توزیع اقتصادی بار ELD می باشد. در واقع هدف اصلی در توزیع اقتصادی بار کمینه سازی یا کاهش هزینه نیروگاه می باشد که باعث کاهش هزینه سوخت نیروگاه حرارتی می شود، البته در سال های اخیر با ورود منابع تولید پراکنده وانرژی های تجدید پذیر این مسئله کمی دستخوش تغییراتی شده است و در مدل های خاصی، هزینه های سرمایه گذاری و تأمین بار توسط این واحدها نیز در مسئله توزیع اقتصادی بار مورد بررسی قرار می گیرد. و این در صورتی است که این مسئله بایستی علاوه بر بهینه سازی بتواند قیود مطرح شده را نیز برآورده نماید. قیود مورد بررسی این مقاله شامل قید محدودیت تولید توان واحدها، قید تعادل توان و قید درنظر گرفتن اثر نقطه شیر می باشد. با توجه به گزینه های زیاد برای تأمین بار درخواستی به راحتی می توان تنوع زیادی در حل این مسئله ایجاد نمود. تابع هزینه سوخت با توجه به محدودیت های در نظر گرفته شده برای مسئله به صورت مدل ریاضی گوناگونی مطرح می شود. در مسائل توزیع اقتصادی بار، بار اولیه، تابع هزینه سوخت به صورت یک تابع درجه دوم مدل شده است و تنها قیدهای محدودیت های تأمین تقاضای بار و حدودر تولید درنظر گرفته شده است. بعدها با اضافه شدن توربین های بزرگ به نیروگاه ها، مدل تابع هزینه سوخت از یک معادله محدب (درجه دوم پیوسته) به یک تابع مرکب چند جمله ای و غیرمحدب تبدیل شد.

به پیشرفته ترین فروشگاه فایل خوش آمدید.جهت مشاهده توضیحات کامل فایل تجزیه تحلیل و مقایسه توزیع اقتصادی بار با الگوریتم بهینه سازی اجتماع ذرات (PSO)، الگوریتم ژنتیک (GA) و الگوریتم ترکیبی (PSO-GA) روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

تجزیه تحلیل و مقایسه توزیع اقتصادی بار با الگوریتم بهینه سازی اجتماع ذرات (PSO)، الگوریتم ژنتیک (GA) و الگوریتم ترکیبی (PSO-GA)