مدیریت رسانه در شرایط بحران

مدیریت رسانه در شرایط بحران

… دانلود …

مدیریت رسانه در شرایط بحران دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت رسانه در شرایط بحران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مدیریت رسانه در شرایط بحران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت رسانه در شرایط بحران :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : دومين همايش بين‌المللي مديريت رسانه

تعداد صفحات : 20

چکیده مقاله:

فرایند جهانی شدن مفهوم غامضی است که متکی برانقلاب اطلاعات و تکنولوژیهای نوین ارتباطات بوده و برپیچیدگی جوامع انسانی درعرصه های فرهنگی اجتماعی اقتصادی و سیاسی تاثیر بسزایی داشته و درنتیجه بحرانهای نوینی را به دنبال داشته است درعصرحاضر ماهیت و منشا تهدید و بحرانهای دیگر صرفا نظامی نیست بلکه حالت نرم افزاری پیدا کرده و بطور روزافزونی برابعادسیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی و ارتباطی جوامع تاثیر میگذارد بحران نوعی جنگ صامت است که بیش ازآنکه به سخت افزارهای جامعه ضربه وارد کند نظام نرم افزاری یا به عبارتی قدرت تصمیم گیری و عملکرد جامعه را درسطوح مختلف مختل می سازد ازسوی دیگر باتوجه به رشد روزافزون رسانه های جمعی و نقش غیرقابل انکارشان درشکل دهی به افکار عمومی نمی توان بحران را بدون حضور رسانه های جمعی درآن تصور کرد بطوریکه بصورت جزئی ازبحران ها درامده اند و یکی ازمهمترین عوامل موثردربحران به شمار میروند درپژوهش حاضر که با ستفاده ازروش کتابخانه ای و اسنادومدارک علمی صورت گرفته راهبردهای لازم مدیریت رسانه درشرایط پیش ازبحران حین بحران و بعدازبحران مورد بررسی قرارگرفته است و این امر درصورتی تحقق می یابد که دولت ها نقش رسانه ها را درتاثیر گذاری برافکار عمومی اطلاع رسانی و جریان آزاداطلاعات به رسمیت بشناسند و رسانه ها نیز براساس اصول حرفه ای خود عمل کنند

اینک شما با جستجوی مدیریت رسانه در شرایط بحران وارد صفحه فروش فایل دانلودی مدیریت رسانه در شرایط بحران شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

مدیریت رسانه در شرایط بحران