بررسی نقش سیستمهای پشتیبان تصمیم در مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک

بررسی نقش سیستمهای پشتیبان تصمیم در مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک

… دانلود …

بررسی نقش سیستمهای پشتیبان تصمیم در مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش سیستمهای پشتیبان تصمیم در مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی نقش سیستمهای پشتیبان تصمیم در مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش سیستمهای پشتیبان تصمیم در مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : همايش پژوهش هاي مديريت و علوم انساني در ايران

تعداد صفحات : 8

چکیده مقاله:

سیستمهای پشتیبان تصمیم ابزارهای محبوبی هستند که به تصمیم گیری در یک سازمان کمک میکنند. همچنین مدیریت دانش اهمیت فراوانی در تولید دانش در سازمانها دارد در این مقاله تلاش شده است که مراحل مدیریت دانش از نگاه نوناکا و تاکوچی، و کاربرد DSS در هر مرحله و نقش آن بعنوان ابزاری مهم و حیاتی در تصمیم گیری و مدیریت استراتژیک ازطریق ذخیره اطلاعات بصورت خام و ارائه آن بصورت اطلاعات قابل استفاده برای کمک به تصمیم گیری مدیران استراتژیک و در نهایت ایجاد مزیت رقابتی برای سازمانها از طریق ایجاد دانش بررسی شود. از آنجایی که سیستم های پشتیبان تصمیم کاربران دانش و تصمیم گیران را قادر به گرفتن تصمیمات آگاهانه از طریق مطالعه تاثیر گذار بر روی متغیر های نیمهسازماندهی شده و یا با سازماندهی ناقص در میان فاکتورهای محیط خارج مینماید، بطور خودکار بعنوان یک عملکرد کلیدی حمایتی دیده میشوند.تاریخچه سیستمهای اطلاعاتی، MIS وانواع توسعه یافته تر DSS همانند GSS ، NSS ، CDSS و همچنین استفاده از ECM بعنوان DSS ، نیز بطور خلاصه مورد بررسی قرار میگیرند

سلام.به وبسایت ما خوش آمدید.
دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی بررسی نقش سیستمهای پشتیبان تصمیم در مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید

بررسی نقش سیستمهای پشتیبان تصمیم در مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک