مقاله خوشه بندی خدمات کارکنان در صنعت بانکداری بررسی نوع شناسی : رفتار، تعهد و نگرش در مورد رهبری

 مقاله خوشه بندی خدمات کارکنان در صنعت بانکداری بررسی نوع شناسی : رفتار، تعهد و نگرش در مورد رهبری

… دانلود …

مقاله خوشه بندی خدمات کارکنان در صنعت بانکداری بررسی نوع شناسی : رفتار، تعهد و نگرش در مورد رهبری دارای 23 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله خوشه بندی خدمات کارکنان در صنعت بانکداری بررسی نوع شناسی : رفتار، تعهد و نگرش در مورد رهبری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله خوشه بندی خدمات کارکنان در صنعت بانکداری بررسی نوع شناسی : رفتار، تعهد و نگرش در مورد رهبری،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله خوشه بندی خدمات کارکنان در صنعت بانکداری بررسی نوع شناسی : رفتار، تعهد و نگرش در مورد رهبری :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
تعداد صفحات: 23
نویسنده(ها):
زهرا کوچکیان – دانشجوی ارشد فناوری اطلاعات / تجارت الکترونیک دانشگاه قم
بهروز مینایی – استادیار دانشگاه علم وصنعت

چکیده:
خدمات کارکنان را می توان با توجه به عملکردشان نسبت به حمایت از برندشان تقسیم نمود Ind, 2004 . ادبیات نوع شناسی برای درک بهتر اجرای خدمات استفاده شده . تجزیه و تحلیل از نوع وفاداری مشتریان سرویس انجام شده است Bove and Johnson,2009 (پذیرش کارکنان بنا بر نوآوری در خدمات) Cadwallader etal,2010 مدل سرویس خدمات کارکنان (Di Mascio, 2010), و خرابکاری کارکنان (Harris and Ogbonna, 2009) سلسله مراتب و نوع شناسی به منظور ارائه دیدگاه های بیشتری با توجه به رفتارها و حمایت از استراتژی بازاریابی استفاده میشود . در این مقاله با بهره گیری از تجزیه و تحلیل خوشه ای از داده های چند متغیره، گرفتن عملکرد کارکنان، با توجه به تعهد و رهبری از نمونه بزرگی از کارمندان بانکی، اقدام به شناسایی و تقسیم بندی کارکنان با توجه به برندکارایی آنان نموده است. درک رفتار مشتریان به مارک های سرویس خدمات کارکنان در خط مقدم بستگی دارد Morhart etal.,2009 ؛ Cadwallader etal,2010 در حالی که در درجه اول با تمرکز بر ارائه اطلاعات مربوط به سطح فکری و عاطفی خرید، تامسون و همکاران . و عملکرد کارکنان با استفاده از خرید در ماتریس طبقه بندی شده میباشد. در حالی که نوع شناسی مفید کارکنان خط مقدم، ماتریس انواع کارمند مورد بررسی نیست . علاوه بر این، کاوش در خرید تنها،مورد برداشت بود و نمی دانستند که چگونه با پذیرش نام تجاری به ترجمه نام تجاری، حمایت از عملکرد، اقدام نمایند. در ابتدا جهت تقسیم بندی مشخصات کارکنان ما به دنبال یافتن اولین رابطه با رفتار ابتدایی کارکنان ،تعهد و نگرش آنها در مورد رهبری و دوم به طور تجربی به بررسی نوع شناسی این بخش پرداخته میشود. در این مقاله ما با توجه به یافته های یک نظرسنجی در مقیاس بزرگ از 2 404 کارمند یکی از بانکهای خصوصی در ایران سه خوشه از کارکنان با توجه به ویژگیهای آنها بدست آمد ما مفاهیم را به صورت تئوری و عملی ارائه می دهیم.

پژوهشگر گرامی فایل کامل مقاله خوشه بندی خدمات کارکنان در صنعت بانکداری بررسی نوع شناسی : رفتار، تعهد و نگرش در مورد رهبری با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل مقاله خوشه بندی خدمات کارکنان در صنعت بانکداری بررسی نوع شناسی : رفتار، تعهد و نگرش در مورد رهبری دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.