مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه 1043)

 مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه 1043)

… دانلود …

مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه 1043) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه 1043) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه 1043)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه 1043) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدیریت در قرن 21
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
نیلوفر امامقلی کرامتی – دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه شاهد
سیدحمیدرضا حسینی – دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه شاهد
محمدجواد شیخ – استادیار دانشگاه شاهد

چکیده:
باتوجه به رشد سریع تغییرات وافزایش رقابت ،مدیریت موثردانش درسازمان ها ازاهمیت بالایی برخورداراست؛ به رغم آن که روش های متعددی برای سنجش دارایی هایملموس و فیزیکی سازمان وجود دارد،معیارهایی که بتوان با آن سرمایه های نا ملموسی مانند: مدیریت دانش را ارزیابی کرد به ندرت به چشم می خورد.در مقاله ی حاضربا توجه به دغدغه ذکر شده در بالا و تبیین اهمیت ارزیابی مدیریت دانش در سازمان ها، اقدام به الویت بندی و بیان میزان بلوغ شاخصهای ارزیابی مدیریت دانشدر واحدمذکور شده است.که این شاخصها شامل : رهبری مدیریت دانش،فرایند، افراد، فناوری، فرایندهای دانشی، یادگیری و نوآوری و نتایج مدیریت دانش می باشند. الویت بندیصورت گرفته با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی- گروهی و در نظر گرفتن میزان توانمندی واحد مذکور در بهبود آنها انجام شده است، از این مدل به این نتیجه -رسیدیم که، شاخص شماره 1 که شاخص رهبری مدیریت دانش می باشد با توجه به اینکه از شکاف موزون بالایی برخودار است و میزان توانایی سازمان در بهبود آن نیزچشم گیر است از اهمیت بالایی نسبت به سایر شاخص ها دارا می باشد و سازمان برای بهبود روند اجرای مدیریت دانش در درون خود می بایست بیش از پیش به رهبریمدیریت دانش اهمیت دهد.

با سلام،محصول دانلودی مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه 1043) آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه 1043) و بررسی کامل هدایت میشوید
مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه 1043)