مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی

 مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی

… دانلود …

مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار
تعداد صفحات: 12
نویسنده(ها):
المیرا حسین زاده – کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل دانشگاه آزاد زنجان

چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی دربین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی انجام گرفته است. روش تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و بر حسب نحوه گردآوری داده ها، در زمره تحقیقات علی می باشد. تعداد نمونه آماری در سطح خطای 5 درصد برابر با 89 نفر می باشد، که از بین مدیران شرکت های تولیدی صادراتی استان آذربایجان غربی انتخاب گردیده است. تعداد کل افرادی که در این پژوهش شرکت کرده اند 89 نفر می باشد که از این میان 61 نفر مرد و 28 نفر زن بوده اند. ابزار جمع آوری داده ها در این تحقیق با توجه به چارچوب مدل، پرسشنامه است. برای جمع آوری اطلاعات در این تحقیق از پرسشنامه استاندارد که توسط کادوگان و همکاران (2006) ارائه گردیده، استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که سیستم های صادراتی بر رفتار بازارگرایی صادراتی صادرکنندگان تاثیر ندارند، در حالیکه شاخص های توسعه صادراتی بر رفتار بازارگرایی صادراتی تاثیر دارند، همچنین ساختارهای صادراتی بر رفتار بازارگرایی صادراتی تاثیر دارند و از طرفی آشفتگی محیط صادراتی بر رفتار بازارگرایی صادراتی تاثیر ندارد. لذا مدیران می توانند با تقویت شاخص های توسعه صادرات و ساختارهای صادراتی، رفتار بازارگرایی را تحت تاثیر قرار دهند.

اینک شما با جستجوی عبارت مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی وارد این سایت شده اید جهت مشاهده توضیحات بیشتر در این خصوص روی لینک ادامه مطلب کلیک فرمایید.
مقاله بررسی تاثیر عوامل تسهیل کننده و بازدارنده بر توسعه رفتار بازارگرایی صادراتی در بین صادرکنندگان استان آذربایجان غربی