مقاله بررسی عوامل مؤثر در موفقیت و شکست مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدبیری که رقابت در دنیای مهیج بازاریابی را ممکن می سازد

 مقاله بررسی عوامل مؤثر در موفقیت و شکست مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدبیری که رقابت در دنیای مهیج بازاریابی را ممکن می سازد

… دانلود …

مقاله بررسی عوامل مؤثر در موفقیت و شکست مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدبیری که رقابت در دنیای مهیج بازاریابی را ممکن می سازد دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر در موفقیت و شکست مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدبیری که رقابت در دنیای مهیج بازاریابی را ممکن می سازد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسی عوامل مؤثر در موفقیت و شکست مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدبیری که رقابت در دنیای مهیج بازاریابی را ممکن می سازد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر در موفقیت و شکست مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدبیری که رقابت در دنیای مهیج بازاریابی را ممکن می سازد :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی
تعداد صفحات: 14
نویسنده(ها):
اسماعیل اسماعیل پور – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی،دانشگاه ازاد اسلامی ،واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی،گروه مدیریت،تبریز،ایران

چکیده:
در دنیای کسب و کارامروزی ، دیگر توجه صرف به تولیدوفروش محصولات بیشتر وحتی جذب مشتریان جدید کارساز نیست ، بلکه بایستی شرکتها با مشتریان فعلی خود به طور مداوم و مؤثر ارتباط برقرار کنند ،تاازاین طریق بتوانند رسالت بازاریابی یعنی شناسایی نیازها و خواسته های متفاوت و متغیر مشتریان و برآ ورده کردن آنها به شکلی بهتر از رقبا را انجام دهند. چرا که در یک محیط رقابتی پویا و مهیج از طریق مدیریت ارتباط با مشتری 1CRM می توان توان رقابتی شرکت را حفظ و افزایش داد. در حقیقدت می توان گفت CRM یک استراتژی کسب و کار برای موفقیت در دنیای بازاریابی می باشد.در این مقاله ابتدا تاریخچه و تعریف مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی رابطه مند بیان شده است. سدس ویژگیهای CRM ، اهمیت و اهداف آن و در ادامه مزایای محسوس و نامحسوس آن برای سازمانها، عوامل کلیدی موفقیت crm و عوامدل شکست آن و راههای جلوگیری از شکست و در نهایت مروری بر چند مطالعه صورت گرفته و نتیجه گیری و پیشنهادات برای اجرای موفق آن در سازمانها ارائه شده است.

اینک شما با جستجوی مقاله بررسی عوامل مؤثر در موفقیت و شکست مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدبیری که رقابت در دنیای مهیج بازاریابی را ممکن می سازد وارد صفحه فروش فایل دانلودی مقاله بررسی عوامل مؤثر در موفقیت و شکست مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدبیری که رقابت در دنیای مهیج بازاریابی را ممکن می سازد شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

مقاله بررسی عوامل مؤثر در موفقیت و شکست مدیریت ارتباط با مشتری CRM تدبیری که رقابت در دنیای مهیج بازاریابی را ممکن می سازد