مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان و وفاداری آنها با تاکید بر بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهر کرمانشاه)

 مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان و وفاداری آنها با تاکید بر بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهر کرمانشاه)

… دانلود …

مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان و وفاداری آنها با تاکید بر بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهر کرمانشاه) دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان و وفاداری آنها با تاکید بر بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهر کرمانشاه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان و وفاداری آنها با تاکید بر بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهر کرمانشاه)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان و وفاداری آنها با تاکید بر بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهر کرمانشاه) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین سمپوزیوم بین المللی علوم مدیریت با محوریت توسعه پایدار
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
سجاد فتاحی – دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی. گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی،واحد کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمانشاه، ایران
حسن رنگریز – گروه مدیریت، دانشکده علوم انسانی، واحد کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمانشاه، ایران

چکیده:
هدف از این تحقیق، بررسی تأثیر عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان و وفاداری آن ها با تاکید بر بانکداری الکترونیک درشعب بانک سپه شهر کرمانشاه می باشد. در این پژوهش، نمونه تحقیق به کمک نمونه گیری تصادفی خوشه ای و به کمک فرمول جامعه نامحدود کوکران بدست آمد. روایی پرسشنامه از طریق روایی صوری و سازه حاصل شد. نتیجه این تحقیق نشان داد که هر سه عامل تکنولوژی، مشتری و سازمانی بر وفاداری و جذب مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد. در این میان عامل تکنولوژی بیشترین تاثیر را بر روی جذب مشتریان دارد. همچنین عامل سازمانی بیشترین تاثیر را بر روی وفاداری مشتریان دارد.

پژوهشگر گرامی فایل کامل مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان و وفاداری آنها با تاکید بر بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهر کرمانشاه) با تنظیمات کامل و دقیق آماده مطالعه و بررسی شما می باشد شما با دانلود فایل مقاله بررسی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان و وفاداری آنها با تاکید بر بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی: شعب بانک سپه شهر کرمانشاه) دیگر نیاز به ویرایش اساسی در داخل فایل را ندارید برای مشاهده بخشی از متن فایل بر روی دکمه “توضیحات بیشتر ” در پایین این متن کلیک کنید.