مقاله مدلسازی رفتار ترک های حرارتی در روسازی های آسفالتی

 مقاله مدلسازی رفتار ترک های حرارتی در روسازی های آسفالتی

… دانلود …

مقاله مدلسازی رفتار ترک های حرارتی در روسازی های آسفالتی دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی رفتار ترک های حرارتی در روسازی های آسفالتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله مدلسازی رفتار ترک های حرارتی در روسازی های آسفالتی،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی رفتار ترک های حرارتی در روسازی های آسفالتی :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: ششمین کنگره ملی مهندسی عمران

تعداد صفحات: 8

نویسنده(ها):

سارا سرنج – کارشناس ارشد عمران راه و ترابری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
فریدون مقدس نژاد – استادیار دانشکده عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر
احمد فهیمی فر – استادیار دانشکده عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر

چکیده:

دراین پژوهش رفتار ترک های حرارتی در روسازی های آسفالتی با استفاده ازنرم افزار اجزای محدود ABAQUS مورد بررسی قرارگرفت تا تاثیر عوامل گوناگونی چون مدول الاستیسیته آسفالت مدول الاستیسیته اساس ضخامت لایه آسفالت ضریب انبساط حرارتی اسفالت و مدت زمان بارگذاری مورد ارزیابی قرارگیرد پس از انجام تحلیل ها و بررسی های لازم مشخص گردید که با افزایش میزان مدول الاستیسیته اسفالت تا حد معینی باعث کاهش حرارت شکست در اسفالت می شود و تنش حرارتی افزایش می یابد. و همچنین افزایش مدول الاستیسیته اساس نیز باعث افزایش تنش حرارتی می شود و لیکن افزایش مدول الاستیسیته آسفالت تاثیر چشمگیرتری برکاهش حرارت شکست دارد. افزایش ضخامت لایه آسفالت باعث کاهش حرارت شکست شده و میزان تاثیر توسط نمودارهایی ارائه گردیده است.

لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم
با سلام،محصول دانلودی مقاله مدلسازی رفتار ترک های حرارتی در روسازی های آسفالتی آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله مدلسازی رفتار ترک های حرارتی در روسازی های آسفالتی و بررسی کامل هدایت میشوید

مقاله مدلسازی رفتار ترک های حرارتی در روسازی های آسفالتی