مقاله ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر (مورد کاوی : شرکت صنایع مخابرات صا ایران)

 مقاله ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر  (مورد کاوی : شرکت صنایع مخابرات صا ایران)

… دانلود …

مقاله ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر (مورد کاوی : شرکت صنایع مخابرات صا ایران) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر (مورد کاوی : شرکت صنایع مخابرات صا ایران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر (مورد کاوی : شرکت صنایع مخابرات صا ایران)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر (مورد کاوی : شرکت صنایع مخابرات صا ایران) :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: ششمین کنفرانس بین المللی مدیران کیفیت

تعداد صفحات: 18

نویسنده(ها):

مهدی شریفی زمانی – کارشناس ارشد مدیریت سیستم و بهره وری و معاونت برنامه ریزی و پژوهش مرکز
محمود رستمی بشمنی – کارشناس ارشد مدیریت سیستم و بهره وری و مدیریت تولید صنعت مخابرات صا ایر

چکیده:

مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) با وعده کسب نتایج برتر در کار، در بین روش های گوناگون، از جایگاه خاصی برخوردار می باشد، اما علیرغم همه ویژگی های مثبت TQM بسیاری از سازمان ها در بکارگیری آن با موفقیت روبرو نشده اند . دلایل بسیاری برای این عدم موفقیت مطرح شده؛ که بطور اعم می توان به عدم آشنایی و توجه سازمان ها به عوامل بحرانی موفقیت TQM ، اشاره نمود . تحقیق حاضر پاسخ به دو سوال اصلی، عوامل بحرانی موفقیت TQM چه می باشند؟ و چگونه می توان این عوامل را مو رد ارزیابی قرار داد؟ را جستجو می کند . در ارتباط با سوال اول، ادبیات مرتبط، مورد مطالعه قرار گرفت و عوامل شناسایی شده، براساس سنخیت، در یازده گروه اصلی دسته بندی شدند . سپس، وزن عوامل نسبت به یکدیگر با استفاده از روش تجزیه وتحلیل سلسله مراتبی، محاسبه گردید و سؤالاتی جهت هر یک از عوامل طرح شده و نه ا ی ت اً پاسخ مورد انتظار از سازمان ( شرکت صنایع مخابرات صا ایران ) با توجه به جوایز کیفیت بالدریج و جایزه کیفیت اروپا در موارد مشابه و ادبیات موضوع، تدوین گردید . بر این اساس، 40 درصد از کل 1000 امتیاز، توسط سازمان کسب گردید و براساس نتایج، نقاط ضعف و اطلاعات لازم جهت استفاده مدیران و سازمان ارایه گردید .

با سلام،محصول دانلودی مقاله ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر (مورد کاوی : شرکت صنایع مخابرات صا ایران) آماده ارائه به پژوهندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر (مورد کاوی : شرکت صنایع مخابرات صا ایران) و بررسی کامل هدایت میشوید
مقاله ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت مدیریت کیفیت فراگیر (مورد کاوی : شرکت صنایع مخابرات صا ایران)